Apple redigeeris iPadi reklaame

Apple oli sunnitud kriitika tõttu kiiresti modifitseerima oma pressimaterjale iPadi kohta, sest materjalides võis näha iPadi kuvamas Adobe Flash veebisisu, mida seade tegelikult näitama võimeline pole. Mitu päeva üleval olnud materjalid olid “reaalsustaju” tagasi saanud laupäeva hommikuks, mil Flashi sisaldavate veebisaitide piltidel olid ilmunud välja kohatäitjad. Steve Jobsi poolt reaalajas esitletud iPad kuvas veebi ka just sedasi kohatäitjatega näiteks New York Times’i veebilehte. Adobe ja tema kasutajad on Apple peale sõna võtnud, eksitavate reklaamide pärast kaevati ka föderaalsele kaubanduskomisjonile. Kas veebi olulisimast multimeediakomponendist täiesti vabaks tehtud ekraanarvuti ka müügiedu omandab, seda näitab aeg.

Põhjalikumal pajatab PC World.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: