Apple redigeeris iPadi reklaame

Apple oli sunnitud kriitika tõttu kiiresti modifitseerima oma pressimaterjale iPadi kohta, sest materjalides võis näha iPadi kuvamas Adobe Flash veebisisu, mida seade tegelikult näitama võimeline pole. Mitu päeva üleval olnud materjalid olid “reaalsustaju” tagasi saanud laupäeva hommikuks, mil Flashi sisaldavate veebisaitide piltidel olid ilmunud välja kohatäitjad. Steve Jobsi poolt reaalajas esitletud iPad kuvas veebi ka just sedasi kohatäitjatega näiteks New York Times’i veebilehte. Adobe ja tema kasutajad on Apple peale sõna võtnud, eksitavate reklaamide pärast kaevati ka föderaalsele kaubanduskomisjonile. Kas veebi olulisimast multimeediakomponendist täiesti vabaks tehtud ekraanarvuti ka müügiedu omandab, seda näitab aeg.

Põhjalikumal pajatab PC World.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: