Microsoft on surev jaebränd

Microsoft pole suutnud uue ajaga kaasa minna, mobiilidele minek pole firmal õnnestunud, samuti pole edu toonud Zune. Firma peab tõsiselt üle vaatama oma plaanid. Järjekordseks märgiks sellest oli hiljutine tarkvara peaarhitekti Ray Ozzie lahkumine firmast, millest viimane rääkis ka oma blogis. Isegi firma lipulaev – Windows – mis viimasel ajal on küll edukas müüja, teenib oma raha ennekõike ärikasutajatest. Eraisikutest tarbijad ei edenda praegu seisu.

Põhjalikumalt kirjutab Redmonti hiiust CNN.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: