Microsoft on surev jaebränd

Microsoft pole suutnud uue ajaga kaasa minna, mobiilidele minek pole firmal õnnestunud, samuti pole edu toonud Zune. Firma peab tõsiselt üle vaatama oma plaanid. Järjekordseks märgiks sellest oli hiljutine tarkvara peaarhitekti Ray Ozzie lahkumine firmast, millest viimane rääkis ka oma blogis. Isegi firma lipulaev – Windows – mis viimasel ajal on küll edukas müüja, teenib oma raha ennekõike ärikasutajatest. Eraisikutest tarbijad ei edenda praegu seisu.

Põhjalikumalt kirjutab Redmonti hiiust CNN.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: