Chromebook – Microsofti või Apple’i kirstunael?

Kui 2012. aastal müüdi vaid 400 000 Google ChromeOS opsüsteemiga Chromebook’i, siis 2013. müüdi 1,76 miljonit seadet. Seega tõusis turuosa 0,2 % juurest 9,6 % osani “pirukast”. Windows’iga sülearvutid kukkusid samal ajal 42,9 % osakaalult 34,1 % juurde ja Apple langes 2,6 % juurest 1,8 % tasemele. Need numbrid on küll veidi vaieldavad. Microsoft on aga selgelt närviline, sest viitab oma Google’i vastu suunatud negatiivses reklaamikampaanias Scroogled seadmele kui “tellisele”. Apple välja oma hirmu näidanud ei ole ja on ebatõenäoline, et 200 $ seadme osjate kontingent kattub Apple MacBook ja MacBook Pro 1000 $ ja enam maksvate seadmete klientuuriga. Üha raskem on aga leida Microsoftil endal vett pidavaid argumente Chromebook’ide vastu, sest üha enam asuvad andmed pilvedes ja veebis, millele Chromebook kenasti juurdepääsu loob.

Põhjalikumalt pajatab Intronis’i blogi.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: