Chromebook – Microsofti või Apple’i kirstunael?

Kui 2012. aastal müüdi vaid 400 000 Google ChromeOS opsüsteemiga Chromebook’i, siis 2013. müüdi 1,76 miljonit seadet. Seega tõusis turuosa 0,2 % juurest 9,6 % osani “pirukast”. Windows’iga sülearvutid kukkusid samal ajal 42,9 % osakaalult 34,1 % juurde ja Apple langes 2,6 % juurest 1,8 % tasemele. Need numbrid on küll veidi vaieldavad. Microsoft on aga selgelt närviline, sest viitab oma Google’i vastu suunatud negatiivses reklaamikampaanias Scroogled seadmele kui “tellisele”. Apple välja oma hirmu näidanud ei ole ja on ebatõenäoline, et 200 $ seadme osjate kontingent kattub Apple MacBook ja MacBook Pro 1000 $ ja enam maksvate seadmete klientuuriga. Üha raskem on aga leida Microsoftil endal vett pidavaid argumente Chromebook’ide vastu, sest üha enam asuvad andmed pilvedes ja veebis, millele Chromebook kenasti juurdepääsu loob.

Põhjalikumalt pajatab Intronis’i blogi.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: